Healing | Shamballa

Shamballa Multidimensional Healing

Shamballa Multidimensional Healing is een alternatieve geneeswijze en geschikt voor iedereen. Shamballa is geëvolueerd uit Reiki, maar vele malen krachtiger. Tijdens de healing kun je warmte, koude of tinteling sensaties ervaren. De energie doet zijn werk op fysiek, emotioneel en spiritueel niveau. Ook als je het niet bewust ervaart.

Harmonie en balans

De liefdevolle energie gaat naar de plek in je lichaam waar jij het nodig hebt en zorgt voor een stuk verlichting en verbetering. Vaak zijn meerdere sessies nodig om de harmonie en balans in jezelf terug te vinden.  De energie werkt ook na de behandeling door. Je zult zelf voelen wanneer je aan de volgende healing toe bent

Shamballa Multidimensional Healing zorgt voor harmonie en balans in je lichaam
Shamballa Multidimensional Healing

Heb je klachten?

Heb je last van stress, angst of verdriet, blokkades, depressieve klachten, burnout, chronische en/of pijnklachten, reuma/fibromyalgie, energietekort, verminderde weerstand of vermoeidheid? Dan raad ik je de Shamballa aan. Ervaar de positieve energetische beleving. Je zult je daarna weer beter voelen.

Onder pijnbestrijding verstaan we hoofdpijn, rugpijn, spierpijn, klachten door een ongeluk of chronische ziekte.

Trek bij voorkeur makkelijke kleding aan en zorg dat je na de behandeling geen drukke agenda hebt. Je zult namelijk in een diepe ontspanning terecht komen

De behandeling duurt 30 min. Het consult duurt in totaal 45 minuten incl. intake van 15 minuten om de aard van de klachten te bespreken.

Totaal: € -
Ontspan ook met een afstandshealing of hulp bij aarding

Afstandshealing of hulp bij aarding

Steeds meer hooggevoelige mensen hebben moeite om zich staande te houden in deze drukke maatschappij. Het is zo druk in het hoofd met al die prikkels om je heen. Hoe kom je weer tot jezelf en vind je de verbinding met je hart?

Wanneer je hoog in de energie blijft hangen en daardoor gaat ‘zweven’ is het juist goed om de aarding weer te vinden. Als je tien meter de lucht in gaat, moet je ook tien meter de aarde in. Ik kan je helpen om de chakra’s weer te balanceren. Dit kan in de praktijk, maar ook (telefonisch) op afstand. Zo krijg je weer een helder hoofd en ben je vrij van gedachten.

Totaal: € -

%d bloggers liken dit: